Hatar att cykla i snöö

Svar På Tal:

J E N N I F E R om Falla ner från hus tak o åka ner från hus tak de gör inte alla!:
Förvirrande. varför är det lösen på bloggen? Det kommer upp en ruta om att jag ska logga in varje gång jag uppdaterar sidan

Svar: Haar ingen aning vi har då inte lösen på bloggen jag kollade...men du vet jag är inte sååå teknisk som du ;D




Okej nu ska jag ut i snön o försöka iaf att cykla...tror ine de kmr gå bra för jag är SÄMST på att cykla i snööö!! Åsså måst vi ta oss till landskyrkan för o höra 6.orna sjunga men vi får då börja 20 min senare o bah ha 20 min matte!!!!! :D Fast sen har vi fysik sista lektion o jag har än inte hittat min bok så kmr nog måsta köpa ny.....................



Pippi har gjort en fiiiin bild på oss från Kroatien/Stockholm :D






Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

Det är bara bilder från sthlm ;) från gymmet och täby centrum ;) <3

2010-11-26 @ 14:55:36
URL: http://lifeaboutfennfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0