Falla ner från hus tak o åka ner från hus tak de gör inte alla!

Heej idag va vi LEDIGA!!!!!!!! så de blev att gå på stan me Amandizzzz :D HAHA serriöst vi gick typ på alla kläd affärer 2ggr på HM va vi inne typ 6 ggr HAHAH...Men jag köpte en t-shirt o hårmoss :P
MEN FUCK VA JAG HAR ONT I TÅÅÅÅÅÅN!!!!....vi körde typ killerboll fast men fick sparka på bollen så då skulle jag sparka typ allt jag hade för jag var så sur MOA o JONNA hade gjort så jag fick typ göra 40 armhävningar o allt.... men när ag skulle sparka så MISSA JAG BOLLEN!!?!?!? hur fan kan jag va såååååå klantig jag skadar mig ju JÄMT nu förtiden!  Men jag ska trösta mig me en powerade lite millti o nå gott + DESPERATE! :D
Min super heta JONNA! :D hade ASSSSS kul igår! måste göra om de igen o igen o igen :P
SUPER FIIINT INLÄGG AV AMANDA NORDIN!!!! ÄLSKAR DIG JÄTTE MKT MIN MAAAAAN!<3

ÄLSKAR DI GSÅÅ GRYMT MYCKET, LYCKA TILL I STOCKHOLM ÄLSKLING ;* <3 PUSS PÅ VÄRLDENS BÄSTA <3<3<3<3<3<3<3<3
______________________________________________________________________________________________
Ska vara me MOIS imorron....tror jag ;)
/Bortskämda

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

Förvirrande. varför är det lösen på bloggen? Det kommer upp en ruta om att jag ska logga in varje gång jag uppdaterar sidan?

2010-11-25 @ 17:48:16
URL: http://lifeaboutfennfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0