sparringen gick faktiskt ganska bra!

Dessa prinsar sköter jag!:
Foxy och en orange katt som inte har nått namn än....
------------------------------------------------------------------------------------
Kvällens planer: Far hem snart(jag bor i lägenheten nu) och ska äta sen cyklar jaf till Mosen,hon sovde här igår dom som vill veta vi såg I spit on your grave,har sett den förr men var tvungen visa den för moa! men jag far till moa nån gång för vi ska vara hos pippi 7 och då skulle jag väl gissa att vi gör fruktsalladen och prata ,se film vi får se men ska ta med kameran så lägger in ikv när jag kmr hem.kan inte säga så mkt mer för jag vet inte riktigt vad vi ska göra de ända jag vet är att de är myskväll :]]
Smsa Gärna 0761459920!

Ha de GÖTT//B.SNORUNGE :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0