korv klockan 11 muuums de är gott de

heheh...glömde kameran hos pippi men hade då en grymt rolig kväll som man nästan alltid får med pricki,hamstern å pippi!
Kvällen börja iaf med att vi mobba moa sen kom jonna vi gjorde fruktsallad:kiwi,melon,äpplen,bruna bananer....päron och röda vindruvor :] de va jätte gott för vi skulle ju ha en nyttig väll så fruktsallad va som perfekt och till de prata vi sen blev de film,What a girl wonts,har sett den förr men den är iaf ganska bra :] sen ville jag busplinga(A) men inte dom så vi for till mackarna för moa skulle köpa tuggumi och då ville alla ha glass så alla köpte förutom jag för jag var sugen på en hot dog med vitlöksdressing och fransknåntingdressing :]]] vi fick 2 korvar för 1 så jonna tog den andra sen for vi till krysset och satt där ett tag sen for jag moa och jonna hem och nu är jag i lägenheten,ska krypa ner i sängen och sätta på en film med gooodis! Imorgon blir de att cykla till tkd och köra 2 tkd pass och sen springa intervaller elr springa i 40min får se vad jag orkar....
Ha de GÖTT//B.SNORUNGE! :D<3
Hahah tagit bilden från emilia som man ser ganska tydligt....
-Sanna-Sandra-Alva-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0