Chokladmums

Men vafan! Jag som hade gjort en sån fin bild me mina mossebilder :( Men grunden sparades bara såde får ni se ... Oj blev lite konstigt skrivet glömde säga attt ja ha gjort chokladmosse elr chokladmuumms! :D
De va MYCKE MYCKE finare när den va...fin....
aja men som ni såg va moa skrev så far vi ju till norge om typ 7 timmar så tagga o stiga upp 03.45 :D o klockan 5 avgång me 2 mini bussar o en bil till stockholm sen flyg till norge o ha super skojj o träna hårt :P :D
Men nu ska jag mysa ner mig i sängen o se lite one tree hill hahah joo klockan är ju suuuper mkt men är fan väldigt trött o ska ju ändå upp snart så kan passa påå o sova lite först :}
Ha de så GÖTT här hemma i lilla skellefteå medans jag har de super GÖTT i Norge//B-snorunge :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0