A-näset 2011

Ha typ bah slappat i ammarnäs så de ha int hänt så mkt.
Men jag har varit me Maria o Filip, vi gick uppför ammarnäsbacken o åkte madrass ner sen typ ringt folk varit på liften pratat me massor av kulit folk :D hahah...
På Nyårs: Sovde vi till typ halv 2 sen spela vi tv-spel i sängen till halv 4 (A) sen for maria o jag åt god mat :] Sen kom maria till mig o vi gjorde oss klara sen träffa vi filip for till maria o bah prata o ringde massa sen for vi till liften o kolla på raketer o prata me folk, haha många som inte kände igen mig så de va väldigt rolig o se doms minn sen hahha :P Sen var vi bah där ett tag sen for vi hem :}
01-01-2011: Vakna,slappa, for ut me skoter o höll på flyga ut ur bulkan som en vante :P
Vi åkte upp på en fjälltopp o de va ganska guppit o så satt vi hoppa as mkt o vi satt i bulkan så de va inte så säkert men vi bah dehär  skulle jag dö för att få ha på video så vi tog fram kameran men man ser typ inge men höra ganske bra haha o vi ser förjävliga ut men de blåste som fan fick typ isklumpar på sig osv... men de va då värt de;) Trots allt så vare ju Kim som körde :P
HAHAHA inte så bra bilder elr snygga men ;)
//B-snorunge :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0