time for baaad school

Sitter i maten nu på skolan. Väntar på linda o mandizz ska bli klara sen så har vi bild.... Efter skolan ska jag hem o sitta vid dator o typ inte göra nått så kan lägga in lite bilder från NORGE :-D har inte så många bilder men ska få av sandriii snart :-P Igår hade vi första taekwondo träningen de gick väldigt bra o som moa skrev så körde vi som uppvärmning tror jag elr vet inte men aja jag fick iaf hålla hand me moa, de va jätte mysigt :$ men som moa också sa så vare jätte skönt att sparka av sig lite o roligt som vamligt och efter passet så va jag o moa "jätte" duktiga för vi gymade ju sååå seriöst :-P Nu ska jag gå på bild..... Hade :-!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0