NORGE

Okej jag o jonna va uppe till klockan 7 sen vakna vi alla klockan halv 12 typ men jag äär inte ett dugg trött :O?
Hahahah men sen åt vi frukost sen var jonna tvungen fa till klubben o jennifer hem o jag o moa till stan :D Vi tog väldigt snygga bilder till headern! hahaha Alltid ,lika roligt på steeen me mosen :] MEn nu om typ 10 minuter så far jah på träning men ska inte träna förren alla andra ska bara vänta o kolla när sandra o sanna tränar :P Sen får vi se vad som händer  ikv.
Så hade GÖTT//B-snorunge :D<3
Var tvungen göra nått när moa hämta mer kläder :P ^
O glömde säga DRAR TILL NORGE I HELGEN ! SKA TRÄNA!!!:D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: WILMA

FRÅGESTUND PÅ MIN BLOGG!

fRÅGA VAD DU VILL VETA!



kram<3

2011-01-06 @ 13:51:57
URL: http://wiidmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0