Lååångt inlägg

DÖÖÖÖÖÖÖDA MIG.....AAAAAAAAAAHHHH VA ARG JAG BLIIIIIIIIR JAG HADE JUST SKRIVIT VÄRLDENS LÄNGSTA INLÄGG OCH SÅ FÖRSVANN DE JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska iaf försöka skriva igen för jag har så himla tråkigt så skriver bara nu...
Kan börja med Fredagen: Slutade skolan tio över 3 och då gick jag och amanda till ica o köpte godis sen fot vi hem till amanda och skulle göra smoohtiekdejkfen hur de nu stavas men de blev ttyp glass vet iten hur men de blev typ de men gott vare då :D Och nått som itne va så oväntat så tappade amanda ut ett plastglas men ''glass'' i å de for ju på mina sockar som vi slängde men jag skrattade ju bara så för att göra de klart för amanda igen så :Jag är och har aldrig varit sur elr nått sånt tkr de bara va roligt!!!!!
sen åt vi typ 100 mackor också som var suuuper goda :) sen spela elr dansa vi just dance 2 och höll typ på dö det kändes som världens jobbigaste fyspass...hahah sen prata vi bah sen åt jag hos amandizzz, tacos blev de :D
Efter tacosen cykla vi till mig å hämta datorn å de sen hem till amandizz igen och bah satt vid datorn prata osvosv och såg ju nightmare on elm street sen somna vi typ (A)
(Jätte gamal bild på Amanda i 6.an..)
Lördagen: Åt goodis å typ datorn sen åt vi frukost och gick ut och bråttades,gissa vem som vann...JAG :D Amanda hade dessutom i slutet en sånhär skotermössa som täcker allt utom näsan å ögonen men jag vann ändå :D:D:D:D::D...heheh
Sen for vi till boda borg som va ett stort misstag...elr de va ju kul å va där vi klara alla banor förutom highway men vi kom till sista rummet men sen va dom tvungen dra dom vi va me och jag å amanda rymdes inte i bilen så vi va tvungen gå....sen tog bådas mobilers ström slut och amada frös jätte mkt fast de va ju kul å så men jobbigt så vi gick till ladan värmde oss sen consum värmde oss och köpte VÄRLDENS GODASTE MUFFINS!!!!! sen hem till mig ringde alva,amandas lillasyster och sa att hon skulle möta oss vid ica så då träffades vi där och for till mamma mia och åt pizza sen for vi hem till amanda en stund sen for jag hem å såg solsidan me mamma :)
Söndagen: Vakna,frukost,dator hämta pappa å elin på flygplatsen tränat och nu har vi just fått våra presenter :D har saknat dom jätte mkt,pappa å elin alltså och fick jätte fina kläder av dom :}
Hitta gamla bilder på många så lägger in dom:
Bilder från 6.an ^
Saknar denna brud jätte mkt!!
Och denhär tiden ^haha bara jag å jonna som fattar (A) Vi måste fara till din stuga igen å va...galna :)
och säger hej då å godnatt me den snygga bilden på jag o moa från hockeyn :}
Ha de GÖTT//B.snorunge :D<3

Kommentarer
Postat av: saga

fan alva:(

2011-02-28 @ 16:53:19
URL: http://sagaklae.blogg.se/
Postat av: J E N N I F E R

Jätte gammal bild sen står det att den är från sexan? Det var typ ett år sen ;)

2011-03-01 @ 16:06:06
URL: http://lifeaboutfennfer.blogg.se/
Postat av: WILMAA

Tävling på mig blogg, anmäl dig så snabbt som möjligt! <3

2011-03-02 @ 22:34:25
URL: http://wiidmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0