Kuligt värre?

Steg upp 7 igår och for till Campus för att jobba på tävlingen för nybörjarna, satt i kontrollbordet hela dan typ elr de va mitt jobb tillsammans me sandra,jonna och sanna. Vi gjorde riktigt fina OK lappar till alla tävlande, min favorit är kycklingen :D hahaha Sen på lunchen for jag jonna och moa till moa och åt knapriga bacon och makaroner sen tillbaka till tävlingen och tänkte att de lyxshake skulle vara super gott så då tog sandra jonnas cykel och jag och jonna sprang till max för vi behövde träning för att vi skippade gymningen i fredags så då sprang vi för vårt liv för att få en choklad lyxshake :}
Tillbaka till tävlingen igen och jobba sen fick vi fara hem typ hakv 6 så vis a till jonna att vi skulle vara hos mig klockan 7 för vi skulle äta hos mig och hon trodde ju att alla for hem men jag ,jennifer o moa träffades på karra och cyklade hem till mig bytte kläde till typ servitris kläder elr vi skulle se ut som servitriser iaf :P Sen pynta vi hela huset me ballonger och massa  massa pynt sen kom jonna och vi överaska henne osvosvosvosv... sen blev de mat -3 rätters! :)



Förrätt:Bröd i ugnen sen vitlökssmör.


Varmrätt: Korv och makaroner (A)


Efterrätt: Glass i apelsin halvor med sirap och strössel
sen såg vi trassel(Tangled) och typ sånt sen somna typ alla så då for dom hem :) Vi tog bilder men jennifer tog med sin kamera så ska be hon skicka alla bilder sen så vi kan lägga in.
Så de va gårdagens dag och idag har jag inte gjort nått men ska träna nu om en halv timma så ska packa nu!
Ha de GÖTT//B.snorunge :D<3
^Födelsedagsbarnet!!!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0