muumms

Blir ett super duper snabbt inlägg! Har IL-dag idag så jag slutade skolan 10.40 skööönt!!Direkt efter skolan for jag till ica me Linda och köpte chokladmjölk och godis (co-co) sen hem bakade en kladdkaka och åt.Så nu ligger jag i sängen och ska se The Lovely Bones..igen,haha jag tkr den va skit bra så ska se den en gång till men juice elr chokladmjölk har inte bestämt mig än och kladdkakabit + min kära co-co! :))
Planerna för helgen: kanske vara med pippi och moa sen om jag kan far jag till btk(burträsk) på lördakväll och är där tills på söndag,hoppas jag kan faraaa!! :D
Ha de GÖTT allesammans//B.SNORUNGE;D<3

Kommentarer
Postat av: Wilma [Hockey&Fotboll]

tävling på min blogg! den som komenterat mest under hela veckan vinner ett inlägg på min blogg! Komentera bilder, fråga vad jag gör osv.. komentera på!

2011-04-20 @ 09:36:12
URL: http://wiidmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0