Väldigt ''hålig'' dag


Kom till skolan trött och väskan överfull... hade idrott första men fick veta att vi hade hål, jobbigt för man kunde inte fara hem o sova så då for typ alla till ica o köpte godis :] sen hade vi matte :/ sen hade vi ännu ett hål så då for vi till Amanda och åt varma mackor me allt möjligt i jjag hade typ köttbullar i min o alexandra,amanda o saga hade banan i sin.. de såg inte så gott ut men min var då god :P

Sen hade  vi svenska sen skulle vi ha spanska men hade hål igen... så då satt jag me Cornelia,Frans,Anton,Felix,Simon,Robin,Elias o John. Sen körde vi burkas, Felix vann första sen vann jag när jag o robin körde! :D (de går ju ut på den som först börjar blöda genom att slå på en burk) sen hade vi fysik jag höll på att somna på lektionen jag var helt död! Så när jag kom hem la jag mig o vila höll på att somna tills jag fick låna syrrans dator :P

Ikväll ska jag till syrran o hjälpa att packa för dom ska flytta typ i december ;)

Imorron är de sparring som gäller sen ser vi ju vad som händer! :)


Ett + för den som orkade läsa de här ;)


Ha de GÖTT! :D/BortSkämdaSnorunge


Kommentarer
Postat av: yo

jag orka läsa ;)<3

2010-09-03 @ 20:19:17
URL: http://yosirinan.webblogg.se/
Postat av: yo

jag orka läsa ;)<3

2010-09-03 @ 20:19:19
URL: http://yosirinan.webblogg.se/
Postat av: J E N N I F E R

+ till mig då <3 ;)

2010-09-05 @ 00:34:42
URL: http://lifeaboutfennfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0