My Day

Då har man haft '' picknik'' på ************* o sen har jag inte busplingat me Pippi! :P
Aja nu ser ni va jag har gjort ikv o ida har jag tränat i boliden(de var inte så kul...)sen for jag hem i 5 min sen for jag till match mot sunnanå ;D
Vi förlora me 1-0 fast vi var mkt bättre vi hade typ 10 målchanser medans dom hade 1.... O de här var typ min bästa match gjorde nästan 2 mål :P men de var oxå min sista match så nu har jag slutat fotboll men kanske kmr börja träna nån gång i livet vi får se :]
Och nu gör jag inget bara chillar o försöker få tillbax känseln i händerna, fick just tillbax känseln i fötterna :P
HAr inge o skriva nu så
Hade

/BortSkämdaSnorunge
Förra året me Triksey


Nån gång för nått år sen jag o Maria:P

Kommentarer
Postat av: stina

Gullig kanin:)

2010-09-29 @ 07:26:41
URL: http://stinoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0