Mattenörd -.-

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och gör matte läxan som tydligen skulle bli inlämmnad idag :o
Och för ett tagsen så gjorde jag svenskan men dte gick typ på 5 min, så nu är det bara matten och det drygaste kvar :/
Men sen ikväll blir det taekwondo träning i 1.5 timme sen så blir det fysträning i 1 timme :D

Och imorn blir det att fara till Alvas skola för första gången (för hon kommer jämt till min (a) ) så då blir det att vara med hon sen så måste jag fara hem och äta sen fara och träna en efterlängtad innebandy träning med laget :D Efter det blir det fara hem och duscha sen fara på söder ;) Där har ni mitt intressanta liv ;p


Det är typ jag nu ;)
Elr hur var det...?

 

 Kan få en bild på Pippi och Prickorven

Ha det GÖTT/HAMSTER :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0