Åker

Just nu sitter jag hos min faste i Åker Stycke bruk (jag tror det stavas så)

En kort upplysning om dagen !

Idag så har jag både hälsat på min brorsa och min syrra i Eskilstuna :) Efter vi hade varit och gått på stan i Eskilstuna i ungefär 1.5 timmar så bestämmde pappa,mamma,Svalan och jga att vi skulle fara till Södertälje igen och äta en efterlängtad Kebab vi år på Kebab House som hade typ VÄRLDENS bästa Kebab och jag skämtar inte ;)
Efter det så for vi på Lidl och handla lite, sen så blev det att fara hem och lämna Svalan i lägenheten och sen så blev det att fara till min faster igen...Så nu har jag suttit och tjockat kakor och godis i mängder (a)

Ett + är att jag kommer att missa skolan imorn också för då ska vi flyga hem kl 16.25 tror jag :D
Ha så kul i skolan ;) Hhahhaaha :D





HA det GÖTT//HAMSTER :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0