mycke o läsa

Ja nu har vi varit brottsliga 2ggr igår o första var inte en lek (A) hahaha








De börja me att vi möttes vid hemmakväll vi skulle ''fika'' på waynes coffie elr egentligen bara sitta nånstans o prata men då hade vi inte så mkt pengar så då for vi till ica torget o köpte nått litet litet sen for vi till ****** o prata ;D



Efter de for vi till Nh lekparken o hade lite kul men sen gunga vi så mkt så jag var nära på spy blev jätte yr :Phaha



Sen kom vi på att vi skulle cykla till BODA BORG o klättra på berget!?!?!?!?!?!?!? Så när vi va typ framme vid boda borg så väde vi för de var så möörkt o allt men vi ville mest bara cykla ner för vägen ;)


Om boda borg, de kom vi på när vi va utanför isladan!




Senare på vår ''äventyr''  så skämtade Moa om en galen sak men jag trodde hon var allvarlig så då gjorde vi de o de kan jag inte säga! =)




Aja men efter de gick vi in på ica torget o köpte mjölk till Moas mamma sen ville vi busplinga elr mest jag men jag övertalade mois men vi for till jonna först o hon o Moa M såg film men dom ville busplinga dom oxå så då gjorde vi de ett tag sen fot vi till nordanå lekparken o klättrade i skeppet :P sen gjorde vi typ inge Moa M for hem o sen Moa sen pratade jag o jonna lite sen for jag syrran (jag sov där)


O på morgonen  fick jah ett sms av jonna: Kom till mig halv 8 o ät gröt :)
Haha jag skratta ganska mkt men de sluta me att vi åt frukost tillsammans :P ahaha



Men de var gårdagens o lite sen imorse så HADE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0