FRÅGESPORT

Hahah Vi har ätit sett film sålt kolablandning haft ''frågesport'' me en kille på gatan o bråttats :D En rolig kväll iaf! :D
Konverationen mellan killen från gatan o oss när vi sålde  kolablandiningen till klassresan:P
A(alva) : Hej vi säljer kolablandningar för att tjäna ihop pengar till vår klassresa vill du köpa(A)
K(killen/Gubben) Halloj, va är de för kolablandning då??
Blablabla (5 min senare)
K : Vart bor du då?
A:Där borta :]
K: okej vart går ni skola då??
A:Brännan (A)
K:Vart bor dudå??
M(moa) : Ehh , vid brogrillen ;)
K:Så du går på sörböle :O??!
M:Njaa nä jag går på brännan ....eh mina föräldrar är skilda (A) < PÅHITT!!!
K:Jaha, va är favorit ämnet då??
M:Idrott :D
A: AA idrott :D
K: inge mer??
A: Njaaaaaa
M: SO :D
A: Ja so :P
K: Hmm okej inte matte :O?
M&A: Näää (A)
K: Jaha då kanske jag inte köper för jag har nämligen varit mattelärare ;)
M&A: Ja men de är klart matte är bäst!?!?!?!
K: HHhahah
(5 min senare)
K: Vad jobbar ni me då?
A: Geomitri
M: aa...geometri (A)
K: Jaha okej vad är blablabla.........................
Sen höll han på så i 5 min till!
O vi hörde hela tin när han praslade me 50 lappen .....
Efter en kvart så köpte han..
A: Jävlar hade han en frågesport elr??
M: Hahah TYP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0