Vi är klart dom normalaste

Då va man sjuk elr förkyld/lite feber. Vaknade 7 sen 12 sen 1 så sovit har jag då :P  Men just nu sitter jag i sängen o lyssnar på musik o skriver med moa medans katten sover nere vid mina fötter (A) Mysssigt
Igår var vi på skolan o spelade in en mobbar film jag,Saga,Amanda,Alexandra o Frida, haahaha de var ju inte den bästa men, nu ska jag baara sätt ihop hela filmen o lägga in den på en dvd skiva :P
Amanda: Offret
Jag o Saga: Mobbarna
Alexandra: Filmare
Frida: Skräckslagna kompisen till offret

De ser då lite roligt ut ibland...haha, men nu ska jag fixa filmen sen packa ut mitt rum o kanske se film me syrran ;D
Ja när vi va i kroatien sista kvällen så fasnade vi i hotellets hiss Jag jonna moa sanna jennifer några norskar haha fyf va kul de va!!! ;D
Jag o Mois i hissen innan vi fastnade
Moa försöker döda Robin
Jag o Amanda som hetast
KLART NORMALASTE!
Några bilder från Kroatien :P
/Bortskämdasnorunge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0