SNAAAAART

IMORRON DRAR VI TILL KROATIEN O TÄVLAR!! :D:D:DD:D:D KMR BLI HUR KUL SOM HELST!

Vi har träning ikv sen imorron far vi me tidigaste flyget på morgonen halv 7.... o då flyger vi till stockholm, sen flyger vi till nått till ställe sen till Vin i österrike sen har vi 2 mini bussar som vi åker me ner till kroatien (3timmars bil ungefär)
Sen då äre invägning sen på lördag så ska några tväla o vi Kadetter tävlar på söndag, blandanat så äre Jonna,Jag,Moa,Sandra,Jennifer,Sanna,Caisa o några till! :D


Men önska oss lycka till :)

/BortSkämdaSnorunge




Oj,glömde säga.. Var på taekwondons halloweendisco igår så vi hade lekar o spökstigar! Jag gömde mig väldigt bra till så jag skrämde ganska många :D




De gick inte o ladda upp bilderna så kan lägga upp dom när jag kmr hem från syrran ;)

Kommentarer
Postat av: anna

lycka till;)

2010-11-06 @ 17:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0