Jag vill bli rik! :D

Jag o pappa började prata om Svenska hollywoodfruar i bilen i tisdags:
Jag: Jag vill oxå ha såååå mkt pengar som typ Anna Anka har :)
Pappa: Hahah....
Jag: Jag ska flytta till USA o hitta en super rik kille :P
Pappa: Men om du vill bli rik ska du börja me att fara till USA o (vet inte vad de heter men bo hos familjer o ta hand om doms barn)....Alla dom där hollywoodfruarna började jobba sådär o sen träffade dom en rik kille o gifte sig ;)
Jag: Men då ska jag göra de :D
Pappa: Du o Emilie är ju blonda o du ser ju varenda hollywoodfru är blondin,dom vill inte ha brunetter ;)
(Igår)

Jag: Ska du till ica? :)
Pappa: Aaa :)
Jag: Då följer jag, jag ska köpa en brunhårfärg :D
Pappa: Har du redan glömt om de jag sa om hollywoodfruarna :P?
Jag: Men de kmr hinna bli blont innan jag far till USA ;)
Har ganska tråkigt! Är än hemma från School....
Mormors begravning.
PS: MARIAAAA SKA KOMMA TILL HELGEN!!!!......ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!! :D::D:D:D:D:D::D:D:D:D:D::D:D:D:DD:D::DD::D:D:D:D:D:D:DD::D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0