Hejsanhoppsan

Tjoooo :D Min dag idag har varit jobbig tröttande o gladig? Hhahah
De börja me att jag va uppe till halv 4 alltså på natten sen vakna jag halv 2 när ROBIN ringe mig o förstörde min skönhetsdröm xD Han ville att jag moa o jonna skulle hitta på nått så klockan halv 3 for jag till jonna o va där sen gjorde vi inge.....men sen hände de massa tjafs om jävla panda skitet så jag o jonna cyklade till mig o hämtade alla saker sen bjöd robin mig på dallas o moa fast hon åt av mig o där skämde man ut sig lite :$Hihiih
Sen for vi o styrketräna på taekwondo efter vi hade styrketränat i 1½ timma så va jag o jonna tvungen GÅ till A-torp för att sälja jävla pandahelvetet sen när vi hade kommit fram så hade ingen pengar så vi cyklade hem efter vi hade svärt klart osv så måste dit imorron igen men då skjutsar mamma mig :D
Och imorron så blire o fara på bio me Robin o Mosen så ska då mötas vid sf klockan 2 så ska inte sova lika länge som idag :P
Jag har på mig världens finaste hårband :P
Jag är väldigt koncentrerad de är svårt att sde ut sådär (A)

Kommentarer
Postat av: amanda

ska ni se sammys äventyr ?? ;) HAHA

2010-12-23 @ 10:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0