Mysigkväll

Då blire Ikea imorron sen på tisdag ammarnäs! :D
Va uppe till halv 5 igår o vakna av att moa(syrran) kom springandes in i mitt rum o skrek ALVA VILL DU FÖLJA TILL GINA DE E REA!:D Jag bah okej så var jag klar på 5 min Världs rekord! :P
Så jag shoppade en tröja o en annan sak på H&M men mpste till gina innan vi far på tisadag för jag ska köpa en till tröja (A) Vi fick presentkort i julklapp så de blev till använing på direkten :}
Idag for jag till Syrran o bah slappa somnade en liten stund sen åt vi rester av julmaten sen for vi o bada i stugan i jacutzzin de va verkligen skönt sen såg vi film! :D
Men ska lägga mig o se Sex And The City blir en tidig kväll ikv ;)
//B-snorunge :D<3
^länge sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0