Jullov :D

Jag insåg nyss att det är bara 3 skoldagar kvar av den här terminen !
Denna termin har gått så otroligt snabbt,kanske för jag har varit ledig ganska mycket eller för att det har varit en ganska rolig termin(men det tror jag inte) ;)
På lördag är det gradering för taekwondon,så då blir jag och alla 97:er JUNIORER :D
Så det är ingen taekwondo på hela veckan för det är olika graderingar hela veckan så det blir innebandy hela veckan istället :D
Och snart blir det innebandy träning med division 2 kommer att bli kul. :)
Och igår var det typ första gången jag tränade med mitt lag på en tisdag på hela terminen :S

 Förra SM

 Efter en gradering :)

Ha det GÖTT//HAMSTER :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0