GBG för första gången! :D

Hemma från GBG nu med ett silver :)
De va sista tävlingen föör säsongen så de blev som ett bra avslut! :D
Vi åkte buss dit ner så satt på en buss i typ 13 timmar, sovde skratta men mest sovde :P
Sen invägningen jag klara de väldigt bra! O igår vare ju tävling vann första förlora andra men är ändå ganske stolt jag körde inte såå himla bra men nöjd blev jag lite iaf :P
Nu är de bah gradering nästa helg sen JULAFTON :D
I veckan blire då att träna gradering o köpa sista julklappaarna osv :)

(Nu har jag fått de nya kortet amanda :D:D::D:D:D:D:D)


Jo  jag hade ju aldri varit i göteborg o viste ju inte hur lisseberg såg ut men gissa vi tävlade i en lokal på lisseberg! :D Ganska cool tyck jah..hahah

/B.snorunge :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0