Våldgästning

Jag ^
Hej, världens bästa Jennifer här! Också kallad Pippi och Spiderman. Eller jag är spiderman, men jag kallas Pippi! Bara så ni vet så är jag mycket cool. Och om ni inte tror mig så finns det bevis. Kolla HÄR. Hamstern och Bortskämda snorungen har blivit busted idag. Men eftersom dom ska få upptäcka vad själva så kan jag inte säga varför. som tur är så han jag inte själv bli ägd av deras plan utan jag har bara vänt planen mot dom istället. MOWHAHAHAHAHHAHA. en till sak ni bör veta om mig. Jag är ond.... hehe, inte okej enligt några. Men enligt mig är det helt AWESOME! Hah, okej. Nu ska jag skrota denna flummiga blogg och bege mig ut på äventyr. CYA, hoppas vi syns snart igen!

Dagens ord: Stör mig inte, jag är redan störd ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0