Hemma : )

Igår så skulle jag spela match mot KAIF men på uppvärmingen så ramlade jag hur ska jag inte säga ;) men då jag landade så ramlade jag typ på huvudet och fick en liten minnesförlust fast jag hade den typ bara i 20-30 min som tur var,och jag vill aldrig få det igen det var bland det läskigast jag har varit med om ;s

Men dan före matchen så hade jag och PippiLångstrupmp varit i Prickikorvens stuga och vi gjorde en hel del roliga saker som alla inte ska veta ;D



 Klassen på brännbollsturneringen :D


Ha det GÖTT/HAMSTER :D<3


Kommentarer
Postat av: sanna

Hej, du har fått ett award på min blogg, gå in och kolla när du har sett det här!:D

2010-08-20 @ 10:28:01
URL: http://sannabysanna.blogg.se/
Postat av: juliaha [nesnah]

Mohahahhaha, min bild:D

Fast det är så sjukt scary att Marcus kollar rakt in i min kamera;s

2010-08-24 @ 07:15:12
URL: http://nesnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0