Happy! :D

Helloooo! :D snart bär de av till fotbolls träningen och sen ska jag till MOIS!! :D vi ska se film o anant sklojj:P


Idag hade vi Summer Camp de är taekwondo sommarskola typ så de var kul, imrogon om jag hinner fixa de ska ni få se en video på Albin,Samuel,Moa&Jag dansaaaa. hahah vi äger!!

Så kmr inte kunna skriva varje dag för summer camp är tills på fredag o på freda far jag ju till SPAIN!!!!! :D längtar såå mkt ända problemet är vi ska flyga FREDAG DEN 13- be till mig att jag ska överleva ! :D fast flyget får kvart i 11 på kvällen så flyger kanske 50 min i luften :P



Men ska göra mig klar nu  Ha de GÖTT! :D<3/BortSkämdaSnorunge


gammal bild :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0