Barnkvällen

heej jag kan ju bara säga att jag hade hur kul som helst igår!
De börja me att jag o moa for till maxi o köpte ett kilo godis var :] hahahaha (de va rea!) sen åt vi sen kom jennfier o jonna då hade jag o moa redan satt på oss våra pyjamaser o satt upp håret i två toffsar me mittbena! ;D
Sen satt vi och gjorde pärlplattor sen for vi till max och skulle köra drive in på cykel och såklart hade vi pyjamaserna på oss! men vi fick inte köra me cykel så vi gick in o köpte glass :D sen for vi till matfesten o jag o jonna dansade lite i centrum :P o de var itne så lite folk som stirra men aja ;)
Sen for vi till moa igen och prata. Men hade då hur kul som helst igår! Man kan säga att det ägde !!
Sen körde vi lite smsroulette, hahaha det blev en hel del knasiga frågor :D




Ha det GÖTT//BORTSKÄMDASNORUNGE/HAMSTER :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: class="formskugga"
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0